Čím menej peňazí máme, tým viac nás zvyčajne zaujíma, ako získať peniaze.
Asi najrozšírenejší spôsob získania peňazí je zamestnať sa v nejakej firme a pracovať pre ňu. Je rozšírený a funguje. No keďže ide o väčšinové riešenie, dopadnete rovnako ako väčšina. Väčšina ľudí má peňazí málo, alebo veľmi málo. V zamestnaní sa totiž nedostanete k žiadnym väčším peniazom.
Viem. Je to kruté a tvrdé tvrdenie. Ale v zamestnaní ste limitovaní pracovným časom - či už robíte pre jednu či viac firiem, máte obmedzený čas, po ktorý môžete pracovať. Môžete robiť trebárs 10 hodín denne, možno 12 a dosť. A výška príjmu je tiež obmedzená. Ak ste vo svojom obore špičkovým expertom, zarobíte - ale len po istú úroveň. Ako sa začnete strácať pridrahým odborníkom, váš zamestnávateľ proste siahne po niekom inom, kto bude lacnejší.
Ak teda chcete získať peniaze, nedostanete sa k nim, ak siahnete po rovnakej stratégii ich nadobudnutia, ako väčšina. Práca vám prinesie výsledky len vtedy, ak pridáte značný diel nápadov. Pracovať budete musieť v každom prípade - ak chcete získať peniaze. Otázne však je, pre koho budete pracovať a ako naložíte s odmenou.
Chcete získať peniaze? Viac peňazí? Na to zvyčajne funguje len jedna cesta: cez vzdelanie. Kým budete vedieť to, čo iní, nelíšite sa od nich a ani nedosiahnete nič viac, ako oni.
Vieme, že väčšina ľudí sa ďalej už veľmi nevzdeláva. Tu máte výhodu. Robte to, čo je nepohodlné. Študujte, čítajte, hľadajte spôsoby ako získať peniaze. Myslite na svoj budúci úspech, stretávajte sa s úspešnými ľuďmi.
Zrejme rýchlo prídete na to, že zarobiť peniaze nie je až tak ťažké. No väčšinou v množstve, ktoré sotva stačí na prežitie. Väčšina ľudí sa neodhodlá ani len začať šetriť. A tak aj keď už zarábate, asi si položíte otázku kde získať ďalšie peniaze.
Zrejme by ste teraz chceli nejaký príklad, ako rýchlo získať peniaze, nejaký tip na lukratívne podnikanie. Nič také nečakajte. Keby som vedel, ako zarábať milióny a nič pre to nespraviť, nebudem písať blbé články na internete, ale riadil by som nejakú výnosnú firmu. Dovtedy zostáva hľadať nápad nájsť nejakú oblasť, v ktorej sa vyznáte, ktorá vás baví a za čo sú ostatní ochotní zaplatiť vám. Hneď ako to nájdete, máte veľmi vysokú šancu, že získate peniaze.
Na druhej strane existujú spôsoby, ako získať peniaze a to možno aj popri zamestnaní. Postupne sa im budeme venovať.
No základ návodu ako získať peniaze je vždy jediný: mať informácie. Musíte všeličo vedieť, musíte sa venovať v myšlienkach svojmu zámeru. Tak máte šancu, že sa zrodí nápad, ktorý vás vynesie "za vodu". Obávam sa, že ak budete po večeroch len chodiť na pivo či sledovať televíziu, nikdy sa nedostanete z bludného kruhu práca - odpočinok - spánok.
Možno na pripomenutie by som spomenul princíp daj a dostaneš. Jednoducho náš život je výmena. Vy niečo dávate a za to niečo dostávate. Väčšinou je to celé nastavené pomerne presne. Ten kto zárobok ponúka chce za čo najmenej peňazí čo najviac muziky. Ten čo chce zarobiť peniaze zas - naopak - chce robiť čo najmenej za čo najviac peňazí. A tak v skratke môžeme povedať, že čím hodnotnejšiu prácu ponúknete, tým lepšie a viac zarobiť môžete.
To je často otázka človeka, ktorý je príliš sústredený na príjem. Chcel by dostať, ale nie veľmi skúma to, čo by vedel dať. Kladie si otázku "ako zarobiť", ale nie veľmi sa stará o to, čo by mohol poskytnúť.
Na prijímacom pohovore kladú otázky a takého človeka rozpoznajú okamžite. Hneď sa pýta "aký je u vás plat?". Tak odlíšite človeka, ktorého jediným záujmom je otázka ako zarobiť. Takého človeka nikto nebude chcieť zamestnať. Je zameraný na prijímanie, menej ho už bude zaujímať, čo by mohol poskytnúť.
A tak ak si kladiete otázku, ako zarobiť, skúste si tú otázku položiť inak.
Nepýtajte sa ako zarobiť. Zárobok je len efekt niečoho. Dôsledok. Položte si radšej otázky:
Väčšina ľudí si dnes kladie otázku, ako zarobiť viac peňazí. Rýchlo. Čo títo ľudia spravia? Narýchlo sa snažia nájsť niekoho, kto by ich zamestnal. Ak to nestačí, nájdu si druhé zamestnanie. Vyriešia tak svoju otázku ako zarobiť. Začnú zarábať. A zbavia sa tak všetkého voľného času, v ktorom by si mohli položiť zaujímavejšiu otázku:
A toto je tá kľúčová otázka. Akonáhle prestanete byť so zarobením netrpezliví, môžete sa na nejaký čas skúsiť uskromniť. Namiesto mizerne platenej roboty sa skúste začať vzdelávať v oblasti, ktorá by vás zaujímala. Staňte sa odborníkom. Prestanete si potom klásť otázku "ako zarobiť", pretože môžete klásť otázku "ako potrebujete pomôcť". Nezabudnite - odborníci zarobia lepšie, ako ľudia, ktorí vedia menej.
Neskúmajte preto otázku ako zarobiť, ale radšej to, ako sa viete odlíšiť. Hľadajte spôsob, ako sa môžete dostať do situácie, kedy za vami budú chodiť s ponukou "chceme vás, nechcete si u nás zarobiť?"
História koučingu
Koučing sa pôvodne využíval v športe. Neskôr sa ukázalo, že rovnaké princípy ako pri športovom...
Kouč – kto to je?
Kouč je označenie pre človeka, ktorý vykonáva koučing. Aj keď koučovanie je v princípe pomerne...
Koučing – čo to je?
Za koučing sa označuje metóda, akou sa zlepšujú schopnosti a zručnosti u zamestnancov. V rozšírenom...
Osobný a manažérsky koučing
Koučing je slovo prevzaté z angličtiny. Coach (kouč) znamená tréner, inštruktor, súkromný učiteľ. Coaching je...
Po rodičovskej dovolenke na úrad práce
Ak mamička po skončení rodičovskej dovolenky nemá prácu alebo ju zo zamestnania obratom prepustili, môže...
↑ hore na stránku ↑
tento web prevádzkuje © miro veselý
Tip: internetový marketing | WordPress | google analytics | reklama na internete | SEO – optimalizácia pre vyhľadávače
fair-play Január 15, 2009, 11:29 am
mo co k tomu dodat..to stymi loteriami je vazna pravda!sam som podaval furt loto v nadeji ze akoze akozeakoze jaaaaa budem ten co vyhraaa hahahaha.veril som ako verim ze laska existuje,.nic neexistuje ani laska-je to len podvedoma haluz ako si dvaja ludia najdu cestu k sexu .o nic viac tam nejde. ok ja len ze ty co si napisal/a tento clanok iste si presiel tym setkym kde som aj ja prave v tejto chvili.som nahnevany ale iba sam na seba ze som doteraz veril a dufal vo falosne sny!budem makat na sebe a zmetiem vsetkych ktory sa mi postavia do cesty mojho podnikania.!!!!
Presovcan Február 4, 2009, 10:48 pm
Ano, aj ja suhlasim a citat podobne clanky a knihy o financiach som zacal uz pred zopar mesiacmi po precitani knihy od Kiysakiho - Bohaty otec, chudobny otec. Teda to ma motivovalo k tomu, aby som sa o financie trochu zacal zaujimat. No a tak, i ked pozvolna, hladam citam a pokusam sa ziskat rozne informacie, napady, ci aspon motivaciu. Tak nech sa nam vsetkym dari :-))
Presovcan Február 4, 2009, 10:50 pm
Pardon, malo byt samozrejme Kiyosakiho.
Tak zatial, drzte sa vsetci.
Btw, celkom ma zaujala moznost obchodovania na komoditnej burze, ale neviem ci sem mozem davat ine adresy, aby to nebola akoze konkurencna stranka, alebo co
Miro Február 4, 2009, 11:20 pm
Ak je linka užitočná, nezmažem ju. Asi bude zadržaná na moderáciu na pár hodín.
Marcus Február 10, 2009, 12:14 pm
Zaujímavý článok, ale nič nové. Je to tak pre 20. storočie
Nie len vzdelanie, ale aj inteligencia a informácie sú potrebné. Je dobré, že ich človek nájde aj na internete. Chuť Žiť ! Zarobiť nie je problém, akurát udržať peniaze a zveľaďovať majetok. Akurát, že sa zameriavam na svoj problém. Človek by mal prehodnotiť kto je a načo má a nato mu slúži pamäť. Takže prajem veľa zdaru, informácie sú potrebné. Píšte prosím v jazyku 21. storočia
Wascho Február 12, 2009, 7:01 pm
Markus (Aurélius), myslím, že len machruješ. Jazyk 21. storocia… Pravda je taká, ako je napísané hore, že kaby si to vedel, nezaoberal by si sa tu hlúposťami, ale zarábal by si peniaze.
Miki Február 21, 2009, 7:52 pm
Plne suhlasim s nazorom v clanku. Vacsie peniazky sa proste nedaju zarobit v beznom zamestnani. Vela ludi rozmysla ako rychlo zarobit velke peniaze…. velmi rychlo… ale ani to nejde.
Poznam vela ludi, ktory aj vedia ze napriklad v tejto branzi sa daju zarobit peniaze a to dost velke, ale maju komplexy, su lenivy, chyba im fantazia…
katuška Február 21, 2009, 11:32 pm
Ja som osobne presvedčená že ľudia, ktorí majú bežné zamestnanie, majú aj bežný príjem a majú na bežné výdaje…….Tí však, ktorí sú ochotní sa napríklad samovzdelávať,vyskúšať niečo nové, iné,tí ktorím sa ťažko verí, že človek je stvorený pre chudobu, Tí môžu zarábať neštandardne. Rada vám priblížim moju prácu.
igi Február 25, 2009, 8:18 pm
Tak priblíž.:-)
laura Marec 20, 2009, 9:55 am
kolko zarobim a ako mi to pride na ucet:
tomas Marec 23, 2009, 9:50 am
ja som minuli rok zarobil vela penazi ale ako zivonostik a tom som len zacal podnikat teras budem platit obrovske dane a to nevravim ze sa mi tim zvisi socialna poistovna takze to co som zarobil minuli rok tento budem im setko vratim..
pisko Apríl 2, 2009, 9:28 am
katuška: tak pribiz, vazne by ma to zaujimalo, lenze odpoved uz asi nedostanem
Miro Apríl 2, 2009, 10:42 am
pisko určite ide o multilevel marketing. to je účinná forma na zarábanie peňazí, ale zďaleka nie pre každého.
Robo Apríl 20, 2009, 12:42 am
Takitsto suhlasim s clankom co je v nom napisane…
Ked tu uz pisete ze multilevel marketing je ucinna forma, tak je to pravda…. a tiez suhlasim s tym ze nie pre kazdehho… Multilevel marketing je pre obycajnych ludi,ktori chcu neobycajne veci…
Na to aby bol clovek v MLM uspesny musi obetovat zo zaciatku stransne vela casu a energie.Tiez musi byt odolny voci neuspechom a hlavne treba vytrvat…
Ludia ,ktori zacinate podnikat ci uz v MLM,alebo inom podnikani,odporucam Vam knihy od Kiyosakiho, Coveyho …
Robo Apríl 20, 2009, 12:43 am
este ze Vam prajem vela uspechov….
Miro Apríl 20, 2009, 9:54 am
No ja len podotknem, že pre úspešné výsledky zvyčajne treba v každom biznise tvrdé nasadenie.
tazkopovedat Máj 4, 2009, 10:02 am
a taká otázka : NAČO JE VÁM VEĽA PEŇAZÍ ?? ty kokos
moggy Máj 16, 2009, 6:37 pm
este by som doplnila, v MLM treba casto aj vysoky vstupny kapital, kedze niekedy skor ako o predaj tovaru a sluzieb ide o predaj “clenstva”
Miro Máj 18, 2009, 9:36 am
moggy tak pokiaľ sa kupuje “členstvo” tak to smrdí pyramídovou hrou. klasický multi level marketing zvyčajne znamená vstupné za pár eur. trebárs Amway má členstvo za 9€. s ním sa kupuje nejaká štartovacia sada, čiže tovar a katalógy. avšak tento nákup sa dá do troch mesiacov vrátiť a vrátia ti peniaze. ide o to vyskúšať si produkty na vlastnej koži. ak je človek spokojný, tak ich používa a už nekupuje to isté od iných výrobcov v drogérii. to je vlastne princíp MLM - stať sa spotrebiteľom a hľadať daľších spotrebiteľov.
Peťo Máj 18, 2009, 10:03 am
Vzdy je aj ina moznost ako sa ucit.je to sport. hoci teraz ma vacsina zavrhne..ale je to tak kto ma talent na sport ktory robi a ma buducnost dostat sa k velkym peniazom ako ja.tak sa nepotrebuje ucit.dovolim si priznat,ze ani ucnovku by som si nedokoncil nebyt penazi ktore si zarabam zo sportu.ani len maturitu nemam a i cez to zarabam velke peniaze na sporte,ale aj tak su to tazko vydrete peniaze v porovnani s ucenim,ale ked vas bavi viacej sport tak je to ta spravna cesta.hoci v porovnani s trebars s hokejom nezarabam absolutne nic,ale aj tak je to na dnesnu dobu vela a nemam problem s ničím. aj to je cesta k peniazom a bez ucenia:)
miro705 Máj 28, 2009, 8:12 pm
to fair play: chcel by som ti len odpovedať na jednu tvoju trápnu prpomienku že láska neexistuje a že je to iba nástroj k sexu. To je pekná blbosť ja k láske sex vôbec nepotrebujem. Láska je jedinečná vec. Proste sa s milovanou osobou rozlúčim a hneď mi je smutno a neviem sa dočkať kedy ju aspon na sekundu uvidím..Tak sa trochu zamysli nad svojimi myšlienkami
otus Máj 28, 2009, 11:20 pm
ahoj miro chcem reagovat na tvoj nazor mas velku pravdu v tom co pises my z manzelom mame take talianske
manzelstvo aj ked sa pohadame a vykricime si vela veci tak sa zatial velmi lubime ale zasa ked je nejaky problem moja laska stoji pri mne.laska je krasna vec som 15.rokov vydata
a este stale ma boly brucho ked nanho myslim.
frenky Júl 1, 2009, 8:55 pm
heh ono to tak vacsinou byva…. tema je o jednom ale po par komentaroch je uz rec uplne o niecom inom…Vyjadrim sa teraz k obom temam,ten co tvrdi ze laska nejestvuje bud 1.nikdy nebol zamilovany alebo 2. je laskou sklamany…
a teraz k tym prachom,cista pravda,to je moja zivotna filozofia ze clovek nikdy nezbohatne ak bude iba chodit do prace… tie prachy sotva postacia na ucty..
takze potom je tu viacero moznosti ako zarobit a zbohatnut a tych moznosti je ozaj viac lenze mnoho z nich je mimo zakon a tu uz si myslim ze sa to nie vzdy vyplati
ZDENA Júl 6, 2009, 8:44 pm
Hpvorí sa tomu aj sieťové obchody a v podstate je to pyramídová hra-najviac sa nabalia tí, ktorí ten tzv. sieťový obchod začali. Čím viac ľudí pod seba /(do svojej siete/ ulovíš, tým vyššie prijmy máš a nakoľko sú predávané výrobky abnormálne predražené vaše prijmy zaplatia radoví občania, možno aj starí ľahkomanipulovateľní ľudia, a samozrejme aj najbližší príbuzní a známi, na ktorých svoje počiatočné tzv. podnikanie staviate.
kamčo September 12, 2009, 11:59 am
zdravym,som programator zvaracich a inych strojov,som zamestnany ale je to oničom pred kryzou bolo to fakt fajn zarabaly sa pekne peniažky a teraz je to fakt ….zamestnavatelia sa naučily strhavat poplatka prenič zanič.teraz mam pracovny uraz/zlomena noha/a len dufam že sa my podary začat podnikat čo najskor,premyslene v čom mam ale neviem či možem kym mam pracovny uraz do niečoho pustit,poradite mi?
Miro September 12, 2009, 12:07 pm
kamčo ak chceš začať podnikať či už ako živnosť, alebo s.r.o. tak nečakám, že by sa ťa niekto pýtal čo robí tvoja noha. ak máš PN tak musíš byť doma. ak budeš môcť chodiť von a do práce, môžeš začať aj s podnikaním.
Michal September 13, 2009, 11:58 pm
Nič nové som sa nedozvedel, fajn aj som to čakal od Googlu, keby to bolo take jednoduché a všetci by mali na to návod neboli by peniaze také cenné a rastla by inflácia, no čo už asi sa vratit k tej mojej ubohej brigade a byt rad že si zarobím akurát na jedlo
kamčo September 16, 2009, 5:20 pm
tak to je par mesiacov čakania s čiastočne dobre vypracovanymy planmy v ruke,no nič ineho my nezostava dakujem za odpoved,moja situácia je totiž komplykovanejšia,ja pracujem v ČR a mam PN v ČR ale PN travym v SR,živnost by bola založena ako vedlajšia činnost v SR.
Ked vas ešte nejaká dobra rada napadne tak mi napíšte
v daka
marve Október 2, 2009, 5:38 pm
Mojím cieľom bolo rýchlo ZBOHATNÚŤ. Bola to chyba pretože všetko čo nepripomínalo veľké prachy, mi prišlo ako niečo potratové čo nebudem robiť. Jediné čo som videl boli prachy, ktoré chcem a tak som bol stále demotivovaný, pretože som sa nepribližoval mojím konaním k takému obludne vzdialenému cieľu ako blahobyt a bohatstvo. Začal som sa približovať, až keď som si ako cieľ stanovil cestu, čiže tie najmenšie kroky ktoré môžem robiť už teraz a ktoré ma posúvajú vpred. Teraz nemôžem byť milionár, no môžem sa vydať na takú cestu. BOHATNE SA ZO ZÁSADY POMALY všetko ostatné je podozrivé. Postupne som sa stal manažérom a peniaze prišli ako bonus vedľajší efekt mojej cesty.
Miro Október 2, 2009, 6:02 pm
marve presne tak. rýchlo to ide len vo filmoch. prácu nevidieť.
klaudia November 2, 2009, 3:25 pm
V marci tohto roka som ovdovela……………. moje výdavky sú viacnásobne vyššie ako moje príjmy, ale za nejaký čas by som sa mala dostať ku svojim peniazom a tie by som rada investovala, ale žiaden dobrý nápad nemám. Viem, že keď tie peniaze neinvestujem za dva roky ich miniem a žiaden prínos to nebude, ale v tejto kríze je to asi neisté, myslím tým podnikanie.
Miro November 2, 2009, 3:32 pm
radím výdavky prispôsobiť príjmom, alebo nájsť príjmy. s peniazmi sa poraď, investícia môže byť dobrý nápad, ale treba veľa vedieť, inak je riziko straty. najlepšie ak sa dá investovať do nejakého vlastného podnikania.
miriam November 4, 2009, 10:37 pm
sny treba mat,aj treba pracovat a zdokonalovat sa,len to zatial neviem sklbit tak,aby to vychadzalo.Rad by som podnikala no zatial som lrn pri uceni.Drzim vsetkym paste a aj sebe nech tych penazi je vzdy dost.
1a4ter November 9, 2009, 4:43 am
Suhlasim s člankom. No co sa tyka toho zamestnania, na porovnanie nemci si ziju ako pani a tiez len chodia do prace, rakusania tak isto a naslo by sa aj viacej narodov. Problem je ze Slovensko vedie skupina nenazranych sebcov, ktori budu tuto krajnu a narod vycuciavat pokedy budu dychat. Ano je to zly postoj pre jedinca zmyslat negativne a vynit vsetko naokolo preco nemame peniaze, ale v tomto pripade sa nemylilm. Tento stat sa hrnie do zahuby, nastava chudoba medzi ludmi a bude to stale horise. Vecsina ludi su len obycajni prosti ludia, ktori chodia do kostola a cakaju ze modlidby budu vysisane a stanu sa raz stastnymi. No nestanu. Vsetci pojdu pod kvetinky s tym ze zanechali za sebov len potomkov, ktori preziju zivot ako otroci - do prace a domov, lebo nic ine si nemozu dovolit, lebo nie su peniaze. Je to smutne ale nikto s tym nic neurobi. Potrebovali by sme spasitela naroda. Niekto kto vybuduje viacej viacero zdrojov prijmov pre stat, cim zbohatne stat a uvolnia tak moznosti pre ludi a spominanych darmozracov vyzenie niekam do pekiel. Velmi by som si prial aby boli vsetcia bohatí aspom do takej miery aby zili stastne-mohli chodit na prechadzky s bestarostnou hlavou, tesili sa z obycajnych veci ako je slnko a pomahali slabsim s radostou. Podnikal som, zacal som v tedy este s 3 tisickami vo vacku. Za pol roka som si spravil klientelu a obrat aby som dokazal z toho aspom ako tak vyzit.No dalej som sa nedostal vdaka tomu ze stat ma zacal drat z koze, vsade odvody a poplatky a taky zakon a hentaky zakon. Teraz mam mnozsto planov ako zacat odznovu a bit sa so vsetkym co pride do cesty, ale chyba mi jedna vec-vstupny kapital, tak ako kazdemu ktory ma dobry napad a nic viac. Od statu samozrejme nedostanem ani cent, tak ako som nikdy nemal podporu ani davku v hmotnej nudzi ani nic.Tak drzim narodu palce a moc verim ze sa najde niekto kto to tu zmeni od zakladu.Najkrajsia by bola revolucia, kedy by ludia vyliezli z chudobnych domovov a zvalili cely BA hrad.
Rico November 10, 2009, 8:22 pm
Peniaze, vec či produkt po ktorom túži každý človek a chce ich viac. Každý človek by ich mal mať také množstvo, aby mohol slušne žiť a nestrachovať sa každý mesiac či bude mať za čo zaplatiť účty či byude mať na to aby uživil rodinu. Ale ak sa človek snaží prečo by nemal mať peňazí viac, ked preto niečo robí nech si môže kúpiť dom či ísť na peknú dovolenku či si kúpiť nové auto.n Avšak nie je to tak , snažím sa uveriť úspešľným a to tomu, že peniaze ležia okolo nás len ich treba zodvihnúť… veľa znamená akých máte známych, kam vás postrčia a ako sa kčomu dostanente, ale aj to jeťažké ptetože taký ľudia si medzi seba nikoho tak ľahko nepustia.. Spravil som si vysokú školu dokonca aj tento rok doktorát, avšak nemám ktomu vzdelaniu dostatočnú prácu a najme preto , že som zdravotne postihnutý a je to skoro neprekonatelný problém, príšerne ťažké, no stále sa snažím, pýtať tak len dúfam a vymýšlam ako získať peniaze, lebo mám pred chudobou strach a obrovský rešpekt. Peniaze neboli na prvom mieste , ale už sú zároveň s inými hodnotami, lebo už aj to zdravie si za ne pomaly môžme kúpiť….
Miro November 11, 2009, 9:38 am
Rico je pravda, že tak jednoduché to s peniazmi nie je. Zohnúť sa nestačí. Vysoká škola tiež často nestačí. Nenaučí nás získavať peniaze, ale míňať svoj čas prácou pre iných. Takže radím dovzdelať sa v oblasti financií. Hľadaj, čo by si mohol poskytnúť ľuďom okolo seba a zarobilo by to.
starec11 November 30, 2009, 11:53 am
tak ako dejepis je plny klamstiev a polopraud aj peniaze a nazor na ne je ohraniceny potencialom daneho subjektu.kdo to nevie vezme mu to cez chtice a ine nastrahy velmi vela.
jonkie December 11, 2009, 3:45 pm
Jeden ekonom raz povedal ze vyska bohatstva jednotlivca sa rovna vyske zlocinu, ktory za nim stoji. Cim viac jednotlivec ma, tym vacsie “svinstvo” musel urobit, aby sa k nemu dostal. Premisa plati generacne, tzv. ak ste “za vodou” vdaka dedictvu, tak vas prapraprapredok zarobil kopu penazi tiez vdaka nejakemu svinstvu. Poctivou pracou sa k velkym peniazom proste nedostanete, ak aj zacnete podnikat , tak zbohatnete len v pripade ze nahodite vysoke marze a defacto ludi okradate..
fupe December 23, 2009, 8:32 pm
jonkie, ty si pekny blbec, precitaj si co si napisal a zamysli sa nad sebou…
olso7891 December 30, 2009, 12:12 am
Ahoj ludia, písem sem prvý krat. V hlave mam myslienku ako zarobiť peniaze, mat ich tolko aby som si dovolil slusne zit, kupit auto a aby som si postavil vlastný dom. Som student a ako kazdy student aj ja mam problém s nedostatkom primov, vsak to poznáte výdavky na školu a okrem toho som mladý tak chcem si aj trochu užiť tej mladosti. Keď vidím svojich bývalých spolužiakov ktorý už pracujú a môžu si dovoliť trochu viacej napríklad svoje aku a potom s ním sa predvádzajú tak im trochu závidím ale na druhej strane si poviem že nechem take peniazek de musím na niekoho robit.snívam o tom ze raz budem panom svojho času, chcem mať vlastnú firmu zamestnávať správnych ludí ktorý si to zaslúžia. Budem všetko robiť preto aby som si tento sen začal naplnat, len musím prísť ešte na to ako začať ako sa začať stavať na vlastné nohy !!!! Ludia čo myslíte ako začať ??????
Miro December 30, 2009, 1:09 pm
olso už si začal. rozmýšľaš. teraz ide o to mať nápad, ak by si mohol dať čo najviac ľuďom niečo čo chcú a zarobiť na tom. určite by som radil skôr podnikanie, ako zamestnanie. v zamestnaní síce niečo zarobíš, ale vždy len toľko, aby si prežil do ďalšieho dňa a mohol ísť do práce. čítaj čo najviac literatúry, životopisy úspešných a je šanca uspieť. hlavne sa nesústreďuj na majetok a prachy. to je efekt úspechu, nie cieľ, ani merítko.
mámrádprácu Január 18, 2010, 8:20 pm
K tomu všetkému: pred rokom som mal perfektnú prácu, ako zamestnanec, takže plat - vtedy som si myslel že nič moc. Koncom júna som o ňu prišiel, a za tir mesiace čo som bol doma som na mnohé veci získal iný pohľad, v októbri som nastúpil ako skladník (vyučený som ako elektrotechnik a už keď som odišiel zo školy mal som v toho v rukách dosť) a bol som rád že vôbec pracujem aj keď môj plat nedosahoval ani 300 eur. pred vianocami ma ale prepustili znova hoci som v tej firme robil nadčasy a ak to bolo dôležité prišiel som aj keď som mal mať voľno napríklad cez št. sviatok.
Azrael Január 26, 2010, 5:03 pm
Často je to nespravodlivé človek sa snaží a nič moc. Stále sa pokúšam si nahovárať že to bude a stáva sa to lepším. Predtým som sa zaoberal stávkovaním v zúfalstve vidiny rýchleho zárobku no nakoniec som prehral 400e..a to sposl. peniazmi to bolo depresívne.
Ako zbohatnúť? Ako dosiahnuť finančnú nezávislosť ? Odpoveď som nenašiel ale podľa všetkého všetci onej hovoríme…akoby sme vedeli ako nato len osprostene sa podriaďujeme okolnostiam.
No aj keď nič nového aspoň som pridal svoj koment a snažím sa veriť že nájdem riešenie .Všetkým prajem čistú myseľ:))
Miko Február 15, 2010, 8:04 pm
No všetky prispevky majú časť pravdy, no ani raz tu nebolo spomenuté, čo je podľa mna najdôležitejšie v živote asi každého človeka a to, že práca by mala vychádzať z našich zalub, tie postupne pretvarat (napr. popri zamestnaní) na cielenu zárobkovú cinnost. Prečo ísť na to práve takto?
Za prvé nerobime to len pre prachy, čo má nakoniec rozhodujúcu vahu na úspechu a udrzani si zdravych obchodných , ba až priatelskych obchodných vzťahov.
Viete všetci sme ľudia s poslednymi psychologickymi potrebami a jedným zakladnym pravidlom je nemáte strach. Ten mame každý z nedostatku, ale to je v 50% pripadov až príliš pocitovane a tak nás tieto pocity nútia k hľadaniu prace len koli peniazom.
Môj recept je nasledovný:
pracovať niekde a zveladovat svoje zaujmi po vedomostnej a prktickej stránke až do takej miery, ze pri troche šťastia sa podarí rozbehnúť to (a bez toľkých pocitov sklamaní z nenaplnenych snov ktoré nemali byt prvotným cieľom)
Miro Február 15, 2010, 8:28 pm
Miko súhlas. Schéma je trojbodová. 1. treba robiť niečo čo ma baví. 2. musím v tom byť podľa možnosti dobrý, alebo radšej najlepší. 3. musí to zarábať. Ak niečo také človek má, je prakticky isté, že zarobí a uspeje.
Mato Marec 17, 2010, 10:40 am
Aj ja rozmyslam 24h denne do coho ist aby to vynasalo ale uznajte samy je ROK 2010 a mame vsetkeho vo vsetkom je konkurencia obrovska !!!Takze zlate roky 1990-2000!!!Vtedy bohatol kazdy kto len trosku porozmyslal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Miro Marec 17, 2010, 11:11 am
Mato, tipni si, čo budú hovoriť ľudia v roku 2020.
Je kríza. Treba rátať s tým že skončí a potom byť pripravený, kým ostatní budú len začínať.
peto Marec 18, 2010, 5:36 pm
Dá sa zarobiť aj v dnešnej dobe.Je pravda že poctivo to až tak nejde,ale nie je to ani nelegálne.Stačí pohnúť rozumom a využiť chudobu a naivitu ľudí,ktorých je plne Slovensko a vyťahať s nich posledný groš.
juro Marec 25, 2010, 1:48 pm
Uplne sa stotožnujem s Petovým komentom :)Stačí pohnúť rozumom a využiť chudobu a naivitu ľudí,ktorých je plne Slovensko a vyťahať s nich posledný groš…je to kruté ale je to tak!!!
gorta Apríl 26, 2010, 12:03 am
Každý má a bude mať toľko penazí, koľko si zaslúži !
gorta Apríl 26, 2010, 12:11 am
Všetci by ste chceli odmeny,, a za čo? Čo ste urobili pre dobro druhých , že by ste si mali zaslúžiť odmenu v podobe bohatstva a peňazí?
Peťo a ty si s tou naivitou druhých dávaj pozor pretože sa ti môže ľahko stať že na to doplatíš ty !
Viktor Apríl 27, 2010, 4:17 pm
milá/milý gorta, citim z tvojich slov zlobu.
Podla mojho skromneho nazoru by sa mal kazdy postarat v prvom rade o svoje dobro a o svoj blahobyt, preco tak neurobis aj ty pred tym ako zacnes odsudzovat inych?
Aj ja sa snazim co to pre seba spravit. Kedze kapital potrebny na rozbehnutie biznisu malokomu spadne z neba (mne zatial nespadol) musim tvrdo pracovat. Boli obdobia ked som pracoval v dvoch pracach 16 hodin denne… Je to tazke, clovek sa casto krat stretava aj s nepochopenim okolia- na pr. otazky typu: myslis si ze prave ty si ten stastlivec ktori bude niekedy v zivote bohaty? Alebo varovania typu: Viktorko ty raz zle dopadnes lebo mas privelke naroky na zivot… A tak dalej… Je to tazke aj pr to lebo ludia okolo mna si kupuju nove veci- Krasne auta drahe hodinky, moderne oblecenie a ja by som take tiez chcel, teraz hnet! ne zajtra ani pozajtra! No ja si to nekupim lebo viem ze by to bol skor krok vzad ako dopredu, na take veci budu peniaze ktore zarobim vlastnimi rukami a rozumom… Pomali vidim ze moje usilie zacina prinasat svoje ovocie. Tam kde momentalne pracujem som sa zamestna aby som sa mohol od bohatich ucit umeniu biznisu, podarilo sa mi ziskat rozne kontakti a dufam ze toto je posledne zamestnanie mojho zivota a o nedlho budem hrdim majitelom vlastneho podnikania…
Takze zaverom- ak chce byt niekto bohaty musi sa snazit, nedat sa odbyt okolim, ucit sa byznisu a hlavne chovat sa ekonomicky racionalne…
Prajem vsetko dobre.
V.
janec Apríl 30, 2010, 1:45 am
Jednoduchá rovnica - všeobecná
Práca = kontakty + šikovnosť
Jednoduchá rovnica - obzvlášť pre súčasnosť (táto je doplnená s dávkou humoru, ale zaiste platí)
Práca = 2x ( kontakty + šikovnosť)
Nič viac nič menej, pričom platí, že:
- do množiny kontaktov patria napr. rodičia, rodina, priateľ, inštitúcie ……až po samotnú ulicu
- do množiny šikovnosť patria napr. byť v správny čas na správnom mieste, vzdelanie, informovanosť …..až po krádež
Je len na každom ako dokáže naložiť s jednoduchou to rovnicou práce, resp. príjmov.
michal Jún 4, 2010, 11:51 pm
ahojte vsetci
treba mat dobry napad,v com by ste mohly asi zacat podnikat,a co by asi prosperovalo na danu oblast alebo miesto v ktorom sa nachadzate
Viem ze som stale len obycajny ” nezamestnany” ktory prave vysiel strednu skolu..snazim sa studovat ,ucit sa,snazim sa nadobudat financnu inteligenciu,v ktorej vam vsak poradia iba ! nazory uspesnych a bohatych ludi ..
Spomeniem napriklad Robert Kiyosaki odporucam knihu chudi tata,bohaty tata,,jeho nazory , rady,typy,su obdivuhodne a stoji zato obetovat ci uz len trochu casu na tuto uspesnu knihu.
michal Jún 4, 2010, 11:55 pm
a este jedna vec ktoru som postrehol v jeho knihe
v skolach nas ucili a ucia byt dobrymi a kvalitnymi zamestnancami,no nie zamestnavatelmi….:(…..no hlavu hore….
vsetkym prajem nech sa im splnia ich priania a tuzby byt uspesnymi a bohatymi vplyvnimi ludmi…Thx bye
Milan Jún 19, 2010, 12:43 pm
Samozrejme suhlasim z člankom je priliš rozpisaný. Skratim jeho obsah. Podnikanie je –šport. Kto je lepšý rychlejšý schopnejšý –vytaži. Potrebuje k tomu vlastný predpoklad vrodených schopnosti dobreho trenera alebo pozorovacie skumacie analiticke a ine schopnosti vygenerovať lepšiu techniku obrazne povedane /plavecku bežecku, poznať ovladať zdokonaliť nove podnikatelske športove techniky. Priklad biznis –je šermovanie
učite sa zaklady obstojite vo vysšom stupni- ale z bežnej techniky vyviniete novy nevydaný šermiarský ťah ktoy prekvapi špičkovoho športovca a tym ste lepšý vyťazite stale pokial sa nenajde niekdo kdo vyvinie niečo lepšie a porazi Vas alebo ste predvidavy odijdete vyťazom v tom najlepšom čase vašho vrcholoveho biznesu.
Milan Jún 19, 2010, 5:20 pm
Samozrejme suhlasim z člankom je priliš rozpisaný. Skratim jeho obsah. Podnikanie je –šport. Kto je lepšý rychlejšý schopnejšý –vytaži, hrali tam úlohu ak objektívne tak subjektívne podmienky v ktorých sa ocitne podnikateľ. K úspechu podnikatelskeho zámeru potrebný predpoklad vrodených nadobudnutých schopnosti dobreho trenera alebo pozorovacie skumacie analiticke a ine schopnosti vygenerovať lepšiu techniku obrazne povedane /plavecku bežecku, poznať ovladať zdokonaliť nove podnikatelske športove techniky. Priklad biznis –je šermovanie
učite sa zaklady obstojite vo vysšom stupni- ale z bežnej techniky vyviniete novy nevydaný šermiarský ťah ktoy prekvapi špičkovoho športovca a tym ste lepšý vyťazite stale pokial sa nenajde niekdo kdo vyvinie niečo lepšie a porazi Vas alebo ste predvidavy odijdete vyťazom v tom najlepšom čase vašho vrcholoveho biznesu.
Šani Jún 19, 2010, 5:47 pm
Reagujem na horeuvedenu aktualnu revolučnu odpoveď č.34 1a4ter. Nemci žiju ako pani. Tomu je na vine nie kapitalizm ale IQ naroda jeho mentalita hystoria vychova . Vysšý uroveň myslenia.
Svätopluk povedal slovanom bieda Vam nedržite pokope nevažite vlastne klaňate sa cudzim Vam škodlivim trendom… Taky to narod bude rozdrvený zotročený a je určený pracovať na ineho.
Viacstoročne vycucavanie Kremnickeho zlata lacnej prace genocig Rakuska Uhorska nad slovakom. Nikdy slovaci sa nezorganizovali na vratenie svojich ukradnutych pozemkov od Košic Trnavy, Bratislavy smerom na juh ani po II svetovej valke ako kompenzacia tisicročneho okradania nikdy umele obsadený madarmi Rakušanmi nerozpojily teritorialný koridor medzi Maďarskom a Rakuskom do bratov slavincov chorvatov a tym aj cesta k moru. V dejinach slovensky zotročený národ sa nikdy nepostavil nespojil za vlastne teritorialne prava za slobodu. Aj teraz každy svedomity narod sa postavi aj proti politike EU napriklad Grecko a vidime že EU v strache aby sa nepokoj nerožširil v EU zaviazalo ostatných chudobných blbcov aj slovakov finančne pomoc bohatemu greckemu narodu a teras už aj Španielom ktore sa maju ovela lepšie ako slovaci.
Tu plati stare porekadlo:,,TOHO KOŇA NAJVIAC BIJU KTORY NAJVIAC TAHA PRACUJE”. jE TO V MENTALITE VšETKE PODNIKY ROZPREDALY ZAHRANIĆNYM OTROKAROM A ĆAKAME SLOBODU.
Dejvid Júl 10, 2010, 12:00 am
Dobrý deň, môžem zarábať aj keď nemám 18 rokov ? … Myslím to tou radou čo ste tu udali : Daj (nápad) a dostaneš (peniaze) ďakujem za odpoveď…
Miro Veselý Júl 10, 2010, 7:10 am
Dejvid nikdy som neskúmal, ako legislatíva rieši podnikanie pod 18. rokom, ale ak je nápad, určite sa nájde cesta, ako to spraviť, aby sa to dalo.
Vladim August 22, 2010, 4:43 pm
citam, citam a prikladam nazor, mozno pre niekoho radu.
Bude pre mnohych stale viac a viac problem najst pracu, ktora prinesie ludom zarobky podla ich predstav. Ludia budu nahradzani technologiami, automatmi a pod.Ale nieco mozno poradim. Co taka burza???Strasne malo ludi o tom naozaj nieco vie.Kedze vedomosti mnohych su uplne nulove, sami si dajte odpoved, aky nazor tito ludia na takyto zdroj obzivy maju. Ti ,ktori to vyskusali bez znalosti a odbornosti spadli na nos, samozrejme , ze to zvalili na inych…Pritom je to najuzasnejsi sposob zarabania peniazi. Nikto mi nesefuje, nerozkazuje , pracujem 3 hodiny denne a ci verite alebo nie moj mesacny zarobok je taky , ako mnoho ludi nezarobi za rok.Preto ak by mal niekto zaujem, mozme to skusit. Naucim, poradim, pripadne ukazem, ze to naozaj funguje.
Samozrejme uz to tu bolo povedane. Kazda cinnost je podmienena obrovskou snahou. Ten kto naozaj chce, nema prekazku. Drzim sa prislovia: Bohati clovek hlada spôsoby, chudobny hlada dôvody.
Ospravedlnujem sa za diakritiku - nepouzivam ju …
evita September 4, 2010, 4:33 pm
Vladim,tak mi teda poradte s tou burzou. Prave hladam nejaky sposob podnikania,kde budem sama sebe sefom. Niekolko rokov som pracovala na zivnost vo financnictve,no aj tak som robila stale na niekoho ineho.Vdaka.